top of page
Ayakkabı Kompozisyonu Üstten Görünüm

Lanina

İptal Ve İade Koşulları

Ä°PTAL- Ä°ADE KOÅžULLARI

GENEL

1. Kullanmakta olduÄŸunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariÅŸ verdiÄŸiniz taktirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleÅŸmesini kabul etmiÅŸ sayılırsınız.

2. Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli SözleÅŸmeler YönetmeliÄŸi (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diÄŸer yasalara tabidir.

3. Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri alıcılar tarafından ödenecektir.

4. Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aÅŸmamak kaydı ile alıcının gösterdiÄŸi adresteki kiÅŸi ve/veya kuruluÅŸa teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmez ise, Alıcılar sözleÅŸmeyi sona erdirebilir.

5. Satın alınan ürünün ulaÅŸtırılması imkânsızlaÅŸması durumunda, satıcı bu durumu öÄŸrendiÄŸinden itibaren 3 gün içinde alıcıya bu durumu bildirmek zorundadır. 14 gün içinde de toplam bedel alıcıya iade edilmek zorundadır.

6. Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, satıcının ürünü teslim yükümlülüÄŸü sona erer.

7. Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kiÅŸiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluÅŸu tarafından satıcıya ödenmez ise, alıcı, sözleÅŸme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri satıcıya ait olacak ÅŸekilde satıcıya iade etmek zorundadır.

8. Satıcının öngöremeyeceÄŸi mücbir sebeple oluÅŸursa ve ürün süresinde teslim edilemezse durum alıcıya bildirilir. Alıcı, sipariÅŸin iptalini, ürünün benzeri ile deÄŸiÅŸtirilmesini veya engel ortadan kalkana kadar teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı sipariÅŸi iptal ederse; bu iptalden 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir.

9. Alıcı, sözleÅŸme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; yırtılmış, lekeli vb. hasarlı ve ayıplı mal kategorisine girmekte teslim alındıktan sonra mal/hizmeti korumak zorundadır. Ürünle birlikte fatura da iade edilmelidir.

10. Alıcı, satın aldığı ürünün kendisine veya gösterdiÄŸi adresteki kiÅŸi/kuruluÅŸa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, satıcıya aÅŸağıdaki iletiÅŸim bilgileri üzerinden bildirmek ÅŸartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleÅŸmeden cayma hakkını kullanabilir.

*** KAMPANYALI /Ä°NDÄ°RÄ°MLÄ° ÜRÜNLERDE Ä°ADE ve DEĞİŞİM MEVCUT DEĞİLDÄ°R.

*** Ä°ADE VE DEĞİŞİM TALEPLERÄ°NDE KARGO ÜCRETÄ° MÜÅžTERÄ°YE AÄ°TTÄ°R.

Ä°ADE ÅžARTLARI

Ä°ade edilecek ürün, ürün etiketi kopartılmamış ya da hijyen bantları çıkartılmamış olup, teslim alınan ÅŸeffaf koruma poÅŸeti ve orijinal paketi/ kutusu ile geri gönderilmelidir. Ürün, teslim alındığı haliyle iade edilmelidir.

Sevkiyat sırasında zarar gördüÄŸünü düÅŸündüÄŸünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz.

*** Tutanak tutulmamış hasarlı ürünler kesinlikle iade alınmamaktadır.

Ürünün iade edilebilmesi için, fatura ile gönderilmelidir. Tekrar satılabilirlik özelliÄŸini kaybetmiÅŸ, baÅŸka bir müÅŸteriye satılamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemekte ve bedeli geri ödenmemektedir.

Ä°adesi onaylanan ürünlerin bedelleri en kısa sürede tarafınıza ödenir.

ŞİRKET BİLGİLERİ

ADI/UNVANI: FÄ°KRET DEMÄ°R- LANÄ°NA AYAKKABI

ADRES: Egemenlik Mah. 6139 Sokak No.32

E-POSTA: desteklaninashoes@gmail.com

Ä°letiÅŸim

Adres: EGEMENLÄ°K MAH. 6139 SK NO. 32 Bornova\ Ä°zmir
Telefon: 0232-436-28-79/ 0554-446-58-14 Mail: lanina_shoes@hotmail.com Whatsapp: 0554-446-58-14

Mesafeli Satış SözleÅŸmesi

MADDE 1- TARAFLAR

1.1- SATICI:

Ünvanı : Lanina
Adresi : Egemenlik Mahallesi 6139 Sokak No. 32 Bornova/Ä°zmir
Telefon :0554-446-58-14
E-mail:lanina_shoes@hotmail.com
1.2- ALICI:
Ürün SipariÅŸini veren kiÅŸi veya kurum
MADDE 2- KONU
Ä°ÅŸbu sözleÅŸmenin konusu, ALICI'nın SATICI'ya ait Lanina internet sitesinden elektronik ortamda sipariÅŸini yaptığı aÅŸağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli SözleÅŸmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereÄŸince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.
MADDE 3- SÖZLEÅžME KONUSU ÜRÜN
Alıcının SipariÅŸini verdiÄŸi ürün.
Ürün Adı 
Adet 
Toplam Ürün Tutarı 
MADDE 4- GENEL HÜKÜMLER
 
4.1- ALICI, Lanina internet sitesinde sözleÅŸme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme ÅŸekli ile teslimata iliÅŸkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduÄŸunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiÄŸini beyan eder.
4.2- SözleÅŸme konusu ürün, yasal 3 günlük süreyi aÅŸmamak koÅŸulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleÅŸim yerinin uzaklığına baÄŸlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiÄŸi adresteki kiÅŸi/kuruluÅŸa teslim edilir. 
4.3- SözleÅŸme konusu ürün, ALICI'dan baÅŸka bir kiÅŸi/kuruluÅŸa teslim edilecek ise, teslim edilecek kiÅŸi/kuruluÅŸun teslimatı kabul etmemesininden SATICI sorumlu tutulamaz. 
4.4- SATICI, sözleÅŸme konusu ürünün saÄŸlam, eksiksiz, sipariÅŸte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım klavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur. 
4.5- SözleÅŸme konusu ürünün teslimatı için iÅŸbu sözleÅŸmenin imzalı nüshasının SATICI'ya ulaÅŸtırılmış olması ve bedelinin ALICI'nın tercih ettiÄŸi ödeme ÅŸekli ile ödenmiÅŸ olması ÅŸarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüÄŸünden kurtulmuÅŸ kabul edilir. 
4.6- Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir ÅŸekilde yetkisiz kiÅŸilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluÅŸun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiÅŸ olması kaydıyla ürünün 3 gün içinde SATICI'ya gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI'ya aittir. 
4.7- SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olaÄŸanüstü durumlar nedeni ile sözleÅŸme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI'ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI sipariÅŸin iptal edilmesini, sözleÅŸme konusu ürünün varsa emsali ile deÄŸiÅŸtirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın sipariÅŸi iptal etmesi halinde ödediÄŸi tutar 10 gün içinde kendisine nakten ve defaten ödenir. 
4.8- Garanti belgesi ile satılan ürünlerin ürünlerin arızalı veya bozuk olanlar, garanti ÅŸartları içinde gerekli onarımın yapılması için SATICI'ya gönderilebilir, bu takdirde kargo giderleri ALICI  tarafından karşılanacaktır. 
MADDE 5 - TESLÄ°MAT VE KARGO
SipariÅŸ iÅŸleminiz gerçekleÅŸtikten ve satıcıya ödeme ulaÅŸtıktan sonra sipariÅŸiniz 24 saat içerisinde kargoya verilir. Kargo firmasının bulunduÄŸunuz bölgeye göre yurt içi teslimatı 1-3 iÅŸ günü içinde  tamamlanır. Bu süreye kargo firmasından kaynaklı, iklim, ulaşım, doÄŸal afet vb. durumlarda gerçekleÅŸecek gecikmeler dahil deÄŸildir. Bu sürelere hafta sonları ve resmi tatil günleri dahil deÄŸildir. 
MADDE 6- CAYMA HAKKI 
ALICI, sözleÅŸme konusu ürürünün kendisine veya gösterdiÄŸi adresteki kiÅŸi/kuruluÅŸa tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI'ya faks, email veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün 6. madde hükümleri çercevesinde kullanılmamış olması ÅŸarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kiÅŸiye veya ALICI'ya teslim edilen ürünün SATICI'ya gönderildiÄŸine iliÅŸkin kargo teslim tutanağı örneÄŸi ile fatura aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaÅŸmasını takip eden 7 gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI tarafından karşılanır. 
MADDE 7- CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER 
NiteliÄŸi itibarıyla deÄŸiÅŸim veya iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, ambalajı bozulmuÅŸ tahrip edilmiÅŸ, faturası teslim edilmemiÅŸ, aksesuarları eksik gönderilmiÅŸ, etiket ve barkodlarının sökülmüÅŸ, üründe kullanıma engel teÅŸkil edecek müÅŸteri kaynaklı sorun var ise iade ve deÄŸiÅŸim yapılamaz

MADDE 8- YETKÄ°LÄ° MAHKEME 
Ä°ÅŸbu sözleÅŸmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen deÄŸere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile ALICI'nın veya SATICI'nın yerleÅŸim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. 
SipariÅŸin gerçekleÅŸmesi durumunda ALICI iÅŸbu sözleÅŸmenin tüm koÅŸullarını kabul etmiÅŸ sayılır. 

Ödeme Ve Teslimat

Teslimat: Yurtiçi Kargo firması ile çalışmaktayız. Ürünlerimiz 2 iÅŸ günü içerisinde kargoya verilmektedir(KAMPANYA ZAMANLARI) hariç. Ödeme: Ä°nternet sitesinde bulunan ödeme bölümünden kredi kartı ve hesap kartlarıyla instagram sayfasından ise Eft/Havale ve Kapıda Ödeme ile yapılmaktadır

Gizlilik Politikası

GÄ°ZLÄ°LÄ°K POLÄ°TÄ°KASI

GüvenliÄŸiniz bizim için önemli. Bu sebeple bizimle paylaÅŸacağınız kiÅŸisel verileriz hassasiyetle korunmaktadır. Biz, www.lanina.com.tr veri sorumlusu olarak, bu gizlilik ve kiÅŸisel verilerin korunması politikası ile hangi kiÅŸisel verilerinizin hangi amaçla iÅŸleneceÄŸi, iÅŸlenen verilerin kimlerle ve neden paylaşılabileceÄŸi, veri iÅŸleme yöntemimiz ve hukuki sebeplerimiz ile iÅŸlenen verilerinize iliÅŸkin haklarınızın neler olduÄŸu hususunda sizleri aydınlatmayı amaçlıyoruz.

Toplanan KiÅŸisel Verileriniz, Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi

IP adresiniz ve kullanıcı aracısı bilgileriniz, sadece analiz yapmak amacıyla ve çerezler (cookies) vb. teknolojiler vasıtasıyla, otomatik veya otomatik olmayan yöntemlerle ve bazen de analitik saÄŸlayıcılar, reklam aÄŸları, arama bilgi saÄŸlayıcıları, teknoloji saÄŸlayıcıları gibi üçüncü taraflardan elde edilerek, kaydedilerek, depolanarak ve güncellenerek, aramızdaki hizmet ve sözleÅŸme iliÅŸkisi çerçevesinde ve süresince, meÅŸru menfaat iÅŸleme ÅŸartına dayanılarak iÅŸlenecektir.

Kişisel Verilerinizin İşlenme Amacı

Bizimle paylaÅŸtığınız kiÅŸisel verileriniz sadece analiz yapmak suretiyle; sunduÄŸumuz hizmetlerin gerekliliklerini en iyi ÅŸekilde yerine getirebilmek, bu hizmetlere sizin tarafınızdan ulaşılabilmesini ve maksimum düzeyde faydalanılabilmesini saÄŸlamak, hizmetlerimizi, ihtiyaçlarınız doÄŸrultusunda geliÅŸtirebilmek ve sizleri daha geniÅŸ kapsamlı hizmet saÄŸlayıcıları ile yasal çerçeveler içerisinde buluÅŸturabilmek ve kanundan doÄŸan zorunlulukların (kiÅŸisel verilerin talep halinde adli ve idari makamlarla paylaşılması) yerine getirilebilmesi amacıyla, sözleÅŸme ve hizmet süresince, amacına uygun ve ölçülü bir ÅŸekilde iÅŸlenecek ve güncellenecektir.

Toplanan KiÅŸisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçlarla AktarılabileceÄŸi

Bizimle paylaÅŸtığınız kiÅŸisel verileriniz; faaliyetlerimizi yürütmek üzere hizmet aldığımız ve/veya verdiÄŸimiz, sözleÅŸmesel iliÅŸki içerisinde bulunduÄŸumuz, iÅŸ birliÄŸi yaptığımız, yurt içi ve yurt dışındaki 3. ÅŸahıslar ile kurum ve kuruluÅŸlara ve talep halinde adli ve idari makamlara, gerekli teknik ve idari önlemler alınması koÅŸulu ile aktarılabilecektir.

Kişisel Verileri İşlenen Kişi Olarak Haklarınız

KVKK madde 11 uyarınca herkes, veri sorumlusuna başvurarak aşağıdaki haklarını kullanabilir:

a. KiÅŸisel veri iÅŸlenip iÅŸlenmediÄŸini öÄŸrenme,

b. KiÅŸisel verileri iÅŸlenmiÅŸse buna iliÅŸkin bilgi talep etme,

c. KiÅŸisel verilerin iÅŸlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öÄŸrenme,

d. Yurt içinde veya yurt dışında kiÅŸisel verilerin aktarıldığı üçüncü kiÅŸileri bilme,

e. KiÅŸisel verilerin eksik veya yanlış iÅŸlenmiÅŸ olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,

f. KiÅŸisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme,

g. (e) ve (f) bentleri uyarınca yapılan iÅŸlemlerin, kiÅŸisel verilerin aktarıldığı üçüncü kiÅŸilere bildirilmesini isteme,

h. Ä°ÅŸlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kiÅŸinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,

i. KiÅŸisel verilerin kanuna aykırı olarak iÅŸlenmesi sebebiyle zarara uÄŸraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme, haklarına sahiptir.

Yukarıda sayılan haklarınızı kullanmak üzere desteklanina@gmail.com üzerinden bizimle iletiÅŸime geçebilirsiniz.

Ä°letiÅŸim

Sizlere hizmet sunabilmek amaçlı analizler yapabilmek için, sadece gerekli olan kiÅŸisel verilerinizin, iÅŸbu gizlilik ve kiÅŸisel verilerin iÅŸlenmesi politikası uyarınca iÅŸlenmesini, kabul edip etmemek hususunda tamamen özgürsünüz. Siteyi kullanmaya devam ettiÄŸiniz takdirde kabul etmiÅŸ olduÄŸunuz tarafımızca varsayılacak olup, daha ayrıntılı bilgi için bizimle desteklanina@gmail.com e-mail adresi üzerinden iletiÅŸime geçmekten lütfen çekinmeyiniz.

Kişisel Verilerin Korunması

Kişisel Verilerin Korunması

6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Kapsamında Bilgilendirme

DeÄŸerli MüÅŸterimiz;

07.04.2016 tarihli 29677 sayılı resmi gazetede yayımlanarak yürürlüÄŸe giren 6698 sayılı KiÅŸisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında Åžirketimiz Veri Sorumlusu sıfatına sahip olup, bu sıfatın gerektirdiÄŸi yükümlülükleri yerine getirmek için gerekli mevzuat uyum çalışmalarını gerçekleÅŸtirilmektedir.

KiÅŸisel Verileriniz sizlere daha iyi bir alışveriÅŸ deneyimi saÄŸlamak, ürün ve hizmetlerimize iliÅŸkin pazarlama, tanıtım ve bilgilendirme amaçlı iletiÅŸimleri gerçekleÅŸtirmek, istatistiki bilgi toplamak ve derlemek ve ticari faaliyetlerini geliÅŸtirmek amaçlarıyla tarafımızca kullanılabilecektir.

Bu kapsamda üyelik sıfatınız devam ettiÄŸi müddet boyunca kiÅŸisel verileriniz KiÅŸisel Verilerin Korunması Kanunu çerçevesinde ÅŸirketimiz tarafından muhafaza edilip vermiÅŸ olduÄŸunuz onay çerçevesinde iÅŸlenecektir.

Ancak dilediğiniz zaman Kişisel Verilerin Korunması Kanununun 11. maddesi kapsamında Veri Sorumlusu olan Şirketimize başvurarak aşağıda belirtilen hakları kullanabilirsiniz.

Buna göre kiÅŸisel verisi iÅŸlenen müÅŸterilerimiz;

• Kendisine ait kiÅŸisel verilerin iÅŸlenip iÅŸlenmediÄŸini öÄŸrenme,

• Ä°ÅŸlenen kiÅŸisel verileri varsa bunlara iliÅŸkin bilgi talep etme,

• KiÅŸisel verilerin iÅŸlenme amacını ve bu verilerin amaca uygun kullanılıp kullanılmadığını öÄŸrenme,

• KiÅŸisel verilerinin aktarıldığı üçüncü kiÅŸileri bilme, kiÅŸisel verilerindeki hataların düzeltilmesini ve eÄŸer aktarım yapılmışsa ilgili üçüncü kiÅŸiden bu düzeltmenin istenmesini talep etme,

• KiÅŸisel verilerin iÅŸlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde bu verilerin silinmesini, yok edilmesini ya da anonim hale getirilmesini isteme ve eÄŸer aktarım yapılmışsa bu talebin aktarılan üçüncü kiÅŸiye iletilmesini isteme,

• Ä°ÅŸlenen verilerin neticesinde kiÅŸi ile ilintili olumsuz bir sonuç çıkmasına itiraz etme,

• Kanun’a aykırı veri iÅŸleme nedeniyle zararının ortaya çıkması halinde zararını yasalar çerçevesinde talep etme haklarına sahiptirler. Yukarıda sayılan bu talepler doÄŸrultusunda lanina_shoes@hotmail.com adresine mail gönderilerek ÅŸirketimize her zaman iletilebilir.

bottom of page